Din indkøbskurv er tom.

Thera-Band Vippebræt m non-slip (Sort 34x34 cm)

Thera-Band Vippebræt m non-slip (Sort 34x34 cm)

4 Anmeldelse(r) | Anmeld selv

TheraBand vippebræt i slagfast plast med non-slip base imod gulvet.

Vippebrættet er specielt meget brugt til træning af fodens muskler, reaktionsevne og smidighed. Kroppens nervebaner trænes til bedre at kunne kontrollere foden på glat føre". Vippebrættet er også yderst velegnet til træning af knæleddet.

Et vippebræt er altid godt at have liggende i skabet derhjemme - brug det fx før den årlige skiferie.

Maximal vinkel er 30°

Tips til øvelser
Stå på vippebrættet 5 minutter om dagen, når du alligevel ser nyhederne, og du vil ret hurtigt mærke en tydelig forskel på balanceevnen.

Begge fødder på vippebrættet:
* Find balancen og stå så stille som muligt så længe som muligt - luk måske øjnene.
* Vip frem og tilbage.
* Bliv stående med god balance og lav små/større knæbøjninger uden at vippebrættets kanter rører gulvet.

Én fod på vippebrættet:
* Find balancen med foden placeret midt på vippebrættet og bliv stående så længe som muligt - luk evt. øjnene eller se rundt i lokalet ved at dreje hovedet.
* Træd op på vippebrættet med den ene fod og find straks balancen - hold den et par sekunder og træd ned igen for at starte forfra.
* Bliv stående med den ene fod på vippebrættet og lav små knæbøjninger uden at vippebrættets kanter rører gulvet.

Brug din fantasi og find selv på flere øvelser..."

Læs hele beskrivelsen
559,00 DKK
På lager - 1-2 dages levering
Varenummer: 073-110175
  • Billig fragteller afhentning i butik
  • Hurtig leveringeller afhentning i butik
  • 24 mdr. reklamationsretSkulle uheldet være ude
  • 100% tilfredshedEller pengene tilbage

Beskrivelse

TheraBand vippebræt i slagfast plast med non-slip base imod gulvet.

Vippebrættet er specielt meget brugt til træning af fodens muskler, reaktionsevne og smidighed. Kroppens nervebaner trænes til bedre at kunne kontrollere foden på glat føre". Vippebrættet er også yderst velegnet til træning af knæleddet.

Et vippebræt er altid godt at have liggende i skabet derhjemme - brug det fx før den årlige skiferie.

Maximal vinkel er 30°

Tips til øvelser
Stå på vippebrættet 5 minutter om dagen, når du alligevel ser nyhederne, og du vil ret hurtigt mærke en tydelig forskel på balanceevnen.

Begge fødder på vippebrættet:
* Find balancen og stå så stille som muligt så længe som muligt - luk måske øjnene.
* Vip frem og tilbage.
* Bliv stående med god balance og lav små/større knæbøjninger uden at vippebrættets kanter rører gulvet.

Én fod på vippebrættet:
* Find balancen med foden placeret midt på vippebrættet og bliv stående så længe som muligt - luk evt. øjnene eller se rundt i lokalet ved at dreje hovedet.
* Træd op på vippebrættet med den ene fod og find straks balancen - hold den et par sekunder og træd ned igen for at starte forfra.
* Bliv stående med den ene fod på vippebrættet og lav små knæbøjninger uden at vippebrættets kanter rører gulvet.

Brug din fantasi og find selv på flere øvelser..."

Artikler og øvelser

Balancetræning i skoven

Skoven er et genialt sted at træne din balance. Underlaget er ujævnt og hele tiden uforudsigeligt....

Læs mere

Bedømmelse

Anmeldelser (4)Anmeld selv

Navn
Kan man også stå på brættet ?
Nina
Rigtig godt balancebræt - især til begyndere, da det kun kan vippe i to retninger. God til træning af både balance og muskelstyrke i kroppen. Også god til ergonomisk fodstøtte, når man sidder ved computeren. Vil man have mere udfordring bør man vælge en balancebræt, der kan vippe i alle retninger.
Tobias H. Larsen
Har nu købt to af disse til firmaet med stor succes. Bruges som ergonomisk fodstøtte så der også er ændring i arbejds-fod-stillingerne - efter anbefaling fra fysioterapeut.
Bruges også når man behøver en lille pause fra skærmen til balancetræning, god og anderledes adspredelse. Smadder godt produkt, samt hurtig og nem ekspedition 5/5 stjerner.
Sonja Jakbosen
5 stjerner ud af 5 for et godt produkt og hurtig ekspedition