Ofte stillede spørgsmål
Spørgsmål omkring en ordre
» Kan jeg ændre min ordre?
Kun hvis vi ikke har pakket den. Vi pakker løbende hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per telefon eller email, for at det skal kunne lade sig gøre.
» Kan jeg tracke min ordre?
Alle ordre sendes som pakker, og de får et track-and-trace nummer. Dette nummer kan du slå op hos transportøren. Der kan godt gå 36 timer før pakken registreres, så bliv ikke overrasket, hvis den ankommer inden du kan tracke den. Vi udsender en mail, når ordren pakkes med dit track-and-trace nummer.
Spørgsmål omkring en vare
» Varen jeg købte er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage?
Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare vi sætter prisen ned på.
»
»
Om at handle hos Den Intelligente Krop
» Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Velkommen. Klik på en vare du er interesseret i og vælg evt. variant. Klik herefter på knappen 'Læg i indkøbskurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på sitet på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv'. Hav kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til.
Vi opretter samtidig en konto med login, således du har overblik over dine indkøb. Se mere om det her.
» Har I et katalog?
Nej. Vi laver ikke kataloger over vores varer. Nye produkter bliver løbende lagt online. Derfor anbefaler vi dig at kigge forbi jævnligt for at se de nyeste produkter.
Et godt råd... tilmeld dig vores nyhedsbrev - her vil du kunne modtage specielle rabatter og tilbud, som andre ikke får.
» Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Du afmelder dig vores nyhedsbrev, ved enten at logge ind på din konto, og finde menupunktet med nyhedsbrev, og slå det fra - eller at trykke med afmeldingslinket der findes i hver eneste nyhedsbrev vi udsender.
Spørgsmål omkring betaling
» Hvornår trækker I pengene?
Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted.
Spørgsmål omkring forsendelse og levering
» Hvilke varer koster dkk 19,- i forsendelse?
Indtil videre er det
du kan få til kun dkk 19 i forsendelse.» Skal jeg betale told på varerne?
Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.
» Modtagerflex
Vær opmærksom på at du ved tilmelding til PostDanmarks ordning Modtagerflex selv hæfter for pakken hvis den skulle bortkomme. Aftaler om modtagerflexlevering indgåes mellem dig og PostDanmark og vi har ingen indflydelse på dette og kan derfor heller ikke påtage sig ansvar for pakker der evt. skulle bortkomme.
» Flexlevering
Du kan angive en lille kort besked til transportøren, om hvor pakken må stilles. Dette gøres i betalingsflowet. Angives en sådan besked, så påtager du dig ansvaret for pakken og vi har ingen forpligtelser og ansvar overfor dig, såfremt pakken skulle bortkomme.
» Selvhenter (Afhentning)
Du kan vælge at afhente din ordre. Afhentning kan ske efterfølgende hverdag mellem kl. 10:00 - 14:00, på vores adresse.
Enkelte produkter er ikke mulige at afhente. Vi vil i disse tilfælde give dig besked, så hurtigt som muligt, så du undgår at gå forgæves.
»