Kundeservice

Vi ønsker at alle de afklarende spørgsmål du måtte have bliver besvaret. Hvis de informationer du søger ikke er at finde i kundecenteret er du velkommen til at kontakte os på email eller telefon, så vil vi være behjælpelige med at besvare dem.

Support

Vi kan yde fjernsupport efter aftale. Du finder yderligere information her.

 

Reklamation

Inden returnering skal du have kontaktet os med henblik på en dialog omkring reklamationen og den efterfølgende returnering.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer.

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet.
Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.

 

Returvarer

Hvis du har købt en vare hos os, har du ret til at returnere varen til os senest 90 dage efter, du har modtaget den.

Inden returnering skal du have udfyldt vores returseddel. Hent retursedlen her (pdf)
Ledsages returvaren IKKE af denne returseddel, forbeholder vi os retten til at fakturere dig dkk 150,00 i ekspedition.

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den. 

Der ydes ingen fortrydelsesret på følgende produkter: 

  • Digitale produkter, som, men ikke begrænset til mp3, pdf og epub filer. Så snart de er afsendt til dig som kunde.
  • Lyd- eller billedoptagelser eller edb-programmer, såfremt du har brudt forseglingen. 
  • Bolde med ABS funktion der har været pumpet op. 
  • Puder og madrasser der har været benyttet. 
  • Bestillingsvarer som madrasser, klippede stoffer og reformerudstyr. 
  • Personlig træning der er faktureret og påbegyndt. 

Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. 

Returnering kan ske ved at du: 

  • Nægter at modtage varen når den leveres, samtidig skal du give os besked om at pakken kommer retur, og at du har fortrudt.
  • Sender den retur med posten eller fragtfirma til vores adresse (sendes som erhvervspakke). Vær opmærksom på at du selv har ansvaret for pakken, indtil den er modtaget her hos os. Det være sig selve forsendelsen, samt indpakning/behandling af denne. 

 

Ombytning

Inden returnering skal du have udfyldt vores returseddel. Hent retursedlen her (pdf)
Ledsages returvaren IKKE af denne returseddel, forbeholder vi os retten til at fakturere dig dkk 150,00 i ekspedition.

Når varen returneres for ombytning, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den. 

Der ydes ingen ombytning på følgende produkter: 

  • Lyd- eller billedoptagelser eller edb-programmer, såfremt du har brudt forseglingen. 
  • Bolde med ABS funktion der har været pumpet op. 
  • Puder og madrasser der har været benyttet. 
  • Bestillingsvarer som madrasser og reformerudstyr 
  • Personlig træning der er faktureret og påbegyndt
  • Download produkter der er faktureret og downloadlink er aktivt 

Når du ønsker at ombytte, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.
Vær opmærksom på at du selv har ansvaret for pakken, indtil den er modtaget her hos os. Det være sig selve forsendelsen, samt indpakning/behandling af denne. 

For at gøre processen hurtigere for dig, så anbefaler vi, at du køber den nye vare som normalt. 

Vi returnerer derefter det fulde beløb for den returnerede vare, til det kreditkort der blev benyttet ved købet, eller hvis du har foretaget EAN/Faktura køb, til jeres bank konto. 

 

Afbestilling

Ønsker du at afbestille eller annullere en afgivet ordre, skal det ske ved, at ordrebekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail, returneres til info@denintelligentekrop.dk med teksten "AFBESTILLING" indsat i emnefeltet.

Afbestilling skal ske hurtigst muligt efter at ordren er foretaget. Såfremt ordren er afsendt fra os, skal du blot afvise modtagelsen af pakken ved levering.

AFBUD VED PERSONLIG TRÆNING

Afbud skal gives i god tid. Med god tid, mener vi 24 timer før lektionsstart.
Hvis dette ikke overholdes, forbeholder vi os retten til at afkræve betaling for den aftalte lektion.
For at sikre at dit afbud er modtaget, tilråder vi dig at ringe til os og evt. lægge besked på vores telefonsvarer.

AFMELDING VED KURSER, HOLDTRÆNING & WORKSHOPS

Tilmelding er bindende - betaling kan ikke refunderes senere end det antal uger der er angivet på produktet. Vi tager forbehold for evt. for få tilmeldte, som vil afstedkomme aflysning. 

AFMELDING VED UDDANNELSE

Tilmelding er bindende - betaling kan ikke refunderes senere end det antal uger der er angivet på produktet. Vi tager forbehold for evt. for få tilmeldte, som vil afstedkomme aflysning.

 

Betaling

Betaling kan foretages med

  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • eDankort 
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • JCB
  • American Express
  • Diners Club
  • Faktura (for firmaer efter aftale og kun ved angivelse af CVR, og indbetaling via FIK)
  • EAN (elektronisk fakturering til det offentlige og indbetaling via FIK
  • MobilePay by Danske Bank - Læs om MobilePay her

Den Intelligente Krop har ikke mulighed for at forhøje det beløb, du har godkendt, og vi kan ikke se de oplysninger, du har indtastet.Vi kan derimod undlade at hæve pengene eller nedsætte beløbet, hvis du ønsker en vare slettet fra ordren.)
 

Betaling via faktura

Som institution/forening/firma og lign. kan du også vælge at betale efter faktura.
Har du valgt faktura betaling, indbetales der udelukkende via FIK koder.
Udstedte ubetalte faktura kan ikke sidestilles med en afmelding til kursus, workshop, holdtræning, uddannelse osv, da denne booker en plads på det pågældende produkt. 
Indbetaling til bankkonto, kan kun ske ved forudgående aftale, og der pålægges gebyr på dkk 100,- per faktura, med mindre andet er aftalt på forhånd.

Betaling via EAN (Elektronisk fakturering)

Som offentlig institution kan du betale via EAN.
Har du valgt EAN betaling, indbetales der udelukkende via FIK koder.
Indbetaling til NEM konto, kan kun ske ved forudgående aftale, og der pålægges gebyr på dkk 250,- per faktura, med mindre andet er aftalt på forhånd.
Ved manglende korrekt udfyldelse af EAN informationer, såsom EAN nummer, reference person/gruppe osv, kan faktura pålægges gebyr på dkk 250,- per faktura for manuel efterbehandling. 

Ejendomsret ifm betaling

Ejendomsretten til det solgte forbliver Den Intelligente Krop aps indtil hele købesummen er betalt. Køber er indtil ejendomsretten overgår til vedkommende pligtig til kun at benytte det solgte på forsvarlig vis, at vedligeholde dette samt til for egen regning at holde det solgte såvel brand- som tyveriforsikret til fuld værdi. Hvis flere effekter er solgt ved samme aftale, er ejendomsretten gældende i alle effekterne, indtil købesummen af effekterne er betalt.

 

Forsendelse og levering

Vi er ganske godt klar over at leveringstid ikke er til at holde ud!
Derfor bestræber vi os på, at levere din pakke så hurtigt som muligt. Hvilket i praksis vil sige fra dag til dag.
Du vil i butikken se, såfremt en vare er i restordre. Vi vil i sådanne tilfælde vende retur til dig så hurtigt som muligt med en leveringsdato.

Forsendelse, Danmark

(inkl. ekspedition, pbs gebyrer osv.)
Din ordres forsendelsespris beregnes dels på vægt og dels på volumen, derfor er det ikke muligt at give dig en præcis pris her.
Du kan se den præcise pris på forsendelses ved at lægge de ønskede varer i kurven - i kurven vil den estimerede forsendelsespris ses.

Forsendelse, Udland

Forsendelser til udlandet afregnes svarende til Post Danmarks takster.

Skulle en ordre blive leveret over flere omgange, grundet forskellige leveringstider, betaler du ikke yderligere i leveringsomkostninger.

Vi tager forbehold for udgåede varer og varer der er i restordre. Den Intelligente Krop kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser og evt. omkostninger grundet forsinkelser. Heller ikke i tilfælde af fejlleverede varer eller defekte varer. Varer, der leveres med fragtmand, leveres til første dør i stueetagen.

Selvhenter (Afhentning)

Du kan vælge at afhente din ordre. Afhentning kan ske efterfølgende hverdag mellem kl. 10:00 - 14:00, på vores adresse.
Enkelte produkter er ikke mulige at afhente. Vi vil i disse tilfælde give dig besked, så hurtigt som muligt, så du undgår at gå forgæves. 

Lørdagslevering

Post Danmark leverer også din pakke om lørdagen, når du rent faktisk er hjemme... og det koster ikke engang mere. Du vælger normal omdeling, så klarer de resten.

Feltpost (Udstationerede soldater)

Vi leverer selvfølgelig også til udstationerede soldater. Læs mere om hvordan du gør her »

 

Betalingsbetingelser

Skyldige beløb skal betales senest 8 dage fra fakturadato (forfaldsdagen).
Ved forsinket betaling skal der svares renter i henhold til renteloven (2% pr. måned af det skyldige beløb) fra forfaldsdagen.
Der opkræves et gebyr på kr. 100,00 pr. påkravsskrivelse. Der foretages 2 påmindelser med minimum 10 dages mellemrum.
Herefter tilsendes et betalingspåkrav. Hvis betaling ikke er modtaget efter ti dage fra påkravsdato, forbeholdes retten til at overgive restancen til tredjepart i forbindelse med inkasso.
Disse betingelser gælder for køb i webshop, som ordre via mail eller telefon.

 

Persondata

Den Intelligente Krop benytter SSL kryptering ved betaling med kreditkort, hvilket er den højest mulige standard for kryptering og sikkerhed ved betaling med kreditkort på internettet. Personlige oplysninger opbevares med størst mulig sikkerhed og videregives kun i det omfang, der er nødvendigt for samhandlen.


 

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her


 

Copyright

Alle fotos på denintelligentekrop.dk er copyright beskyttet og må ikke kopieres eller bruges uden skriftlig tilladelse.

Stjæl ikke vores fotos, det kan blive dyrt

Stjæl ikke vores fotos, for så kommer der brev fra vores advokat om copyright overtrædelse. Det er nemt for os at dokumentere at et foto er vores, da vi har original filen.

Vores fotos har et vandmærke der gør det nemt at dokumentere vores ophavsret. Vandmærket er diskret, men kan tydeligt ses med et filter.

Vi kommer også efter dig selvom du bruger fotoet på en udenlandsk hjemmeside.

Svar på spørgsmål

I bruger leverandør fotos!?

Ja, nogle producenter og importører har pæne fotos som de tilbyder. Hvis du er officiel forhandler så kan du også bruge disse fotos - det er dog vigtigt at du får dem fra leverandøren.

Hvad med jeres produktbeskrivelser?

Dem må du heller ikke kopiere. Det er dog sværere at dokumentere hvem der har skrevet hvad og hvornår.
Der findes gode muligheder for at dokumentere hvornår en tekst er skrevet så skriv egne tekster.