OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL EFTER BESTILLING
Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?
Visse email udbydere sorterer af og til vores ordrebekræftelser fra som reklame eller spam.
Venligst check disse mapper, før du kontakter os.
For at forsøge at hindre dette fremover, så kan du godkende/white-liste @denintelligentekrop.dk, i dit mailprogram.
Hvornår kommer min pakke?
Din pakke skulle gerne ankomme indenfor de nævnte leveringstider, der var angivet på de produkter du bestilte.
Vi giver dig besked så hurtigt vi kan i tilfælde af restordre, udsolgte varer, forsinkelser mm.
Forsinkelser kan desværre ske i spidsbelastninger.
Check venligst det tracking link vi sender til dig på email, så snart pakken er klar til afsendelse fra os. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 10 timer, inden pakken er scannet første gang, og du derved kan finde information om den. Vi får afhentet pakker alle hverdage kl. ca. 14:30.
Modtager jeg et forsendelsesnummer med min ordre?
Ja. Så snart vi har pakket din ordre, sender vi dig et tracking nummer (forsendelsesnummer), så du kan følge din pakke.
Fortryder du dit køb!
Hvis du efter bestilling fortryder dit køb, så kontakt vores kundeservice hurtigst muligt på telefon. VI skal have stoppet vores lager, og det gør vi mest effektivt med et telefonopkald. (Se kontakt information i bunden af siden).
Alternativt kan du også også returnere ordrebekræftelsen med
Vis flere spørgsmål