Din indkøbskurv er tom.

Serviceaftale

Serviceaftale

0 anmeldelser - Anmeld selv

Serviceperioden

Service aftalen træder i kræft efter levering af udstyret denne aftale tilkobles. Aftalen løber sideløbende med leasingaftalen, og ophører ved udløb af leasingaftalen.

Omfang

Service aftalen omhandler 2 forhold. Reservedele og arbejdsløn

5.1. Reservedele

Denne aftale dækker ikke reservedele.

Reservedele opdeles i 2 kategorier :

  1. Udskiftning på grund af fejl og mangler under fabriksgaranti.
  2. Udskiftning på grund af almindelig slid og ælde.

Kunden betaler ikke for reservedele som er dækket af fabriksgarantien, som er

  • Ramme og fodbar : 10 år
  • Alle andre dele : 2 år

Såfremt der er tale om misligholdelse af det leverede udstyr, så dækker fabriksgarantien ikke og reservedelen vil blive faktureret til gældende dagspris.

Kunden betaler for reservedele som er typiske sliddele. Sliddele er reservedele som slides ved almindelig brug. Sliddele er fx., men ikke begrænset til at være reb, hjul og lejer, polstring, håndtag, fjedre og footstrap. Sliddele faktureres til gældende dagspris.

5.2. Arbejdsløn

Arbejdslønnen i denne aftale er uden beregning for alle service besøg som går under kategorien ”fabriksgaranti”.

Arbejdsløn vedr. Kategorien ”almindelig slid og ælde” er begrænset til at omfatte 1 service besøg pr. år. Besøg udover 4 besøg pr. år faktureres efter de til enhver tid gældende priser.

5.3. Vedligeholdelsesplan

  • Se manual for udstyret

Servicetider

Der er aftalt, at serviceudbyder varsler service senest 14 dage inden fremmøde. I tilfælde hvor kunden bestiller extraordinært service, skal serviceudbyder fremmøde på adressen senest 3 hverdage efter bestilling af service. Der tages forbehold for reservedele som ikke er på lager. I tilfælde af en reservedel ikke er på lager, udbedres fejlen indenfor rimelig tid.

Såfremt service udbyderens tekniker må køre mere end 1 gang for at løse en opgave, betragtes det stadig blot som 1 udkørsel.

Øvrige vilkår

Såfremt kunden på noget tidspunkt selv eller i øvrigt uden godkendelse fra serviceudbyder, udbedrer fejl og mangler (uagtet om det er under fabriksgaranti eller udskiftning af driftsdele), bortfalder den fulde fabriksgaranti. Såfremt der i den forbindelse sker fejl på udstyret, er udbedringen af disse ikke en del af serviceaftalen og faktureres efter gældende prisliste hos serviceudbyder.

Serviceudbyder kan på ingen måde stilles til ansvar for driftstab, uanset årsagen hertil.

Læs hele beskrivelsen

Kontakt os på 44927349 eller mail info@denintelligentekrop.dk

Varenummer: SERVICE001
  • Billig fragteller afhentning i butik
  • Hurtig leveringeller afhentning i butik
  • 24 mdr. reklamationsretSkulle uheldet være ude
  • 100% tilfredshedEller pengene tilbage

Beskrivelse

Serviceperioden

Service aftalen træder i kræft efter levering af udstyret denne aftale tilkobles. Aftalen løber sideløbende med leasingaftalen, og ophører ved udløb af leasingaftalen.

Omfang

Service aftalen omhandler 2 forhold. Reservedele og arbejdsløn

5.1. Reservedele

Denne aftale dækker ikke reservedele.

Reservedele opdeles i 2 kategorier :

  1. Udskiftning på grund af fejl og mangler under fabriksgaranti.
  2. Udskiftning på grund af almindelig slid og ælde.

Kunden betaler ikke for reservedele som er dækket af fabriksgarantien, som er

  • Ramme og fodbar : 10 år
  • Alle andre dele : 2 år

Såfremt der er tale om misligholdelse af det leverede udstyr, så dækker fabriksgarantien ikke og reservedelen vil blive faktureret til gældende dagspris.

Kunden betaler for reservedele som er typiske sliddele. Sliddele er reservedele som slides ved almindelig brug. Sliddele er fx., men ikke begrænset til at være reb, hjul og lejer, polstring, håndtag, fjedre og footstrap. Sliddele faktureres til gældende dagspris.

5.2. Arbejdsløn

Arbejdslønnen i denne aftale er uden beregning for alle service besøg som går under kategorien ”fabriksgaranti”.

Arbejdsløn vedr. Kategorien ”almindelig slid og ælde” er begrænset til at omfatte 1 service besøg pr. år. Besøg udover 4 besøg pr. år faktureres efter de til enhver tid gældende priser.

5.3. Vedligeholdelsesplan

  • Se manual for udstyret

Servicetider

Der er aftalt, at serviceudbyder varsler service senest 14 dage inden fremmøde. I tilfælde hvor kunden bestiller extraordinært service, skal serviceudbyder fremmøde på adressen senest 3 hverdage efter bestilling af service. Der tages forbehold for reservedele som ikke er på lager. I tilfælde af en reservedel ikke er på lager, udbedres fejlen indenfor rimelig tid.

Såfremt service udbyderens tekniker må køre mere end 1 gang for at løse en opgave, betragtes det stadig blot som 1 udkørsel.

Øvrige vilkår

Såfremt kunden på noget tidspunkt selv eller i øvrigt uden godkendelse fra serviceudbyder, udbedrer fejl og mangler (uagtet om det er under fabriksgaranti eller udskiftning af driftsdele), bortfalder den fulde fabriksgaranti. Såfremt der i den forbindelse sker fejl på udstyret, er udbedringen af disse ikke en del af serviceaftalen og faktureres efter gældende prisliste hos serviceudbyder.

Serviceudbyder kan på ingen måde stilles til ansvar for driftstab, uanset årsagen hertil.