Din indkøbskurv er tom.

Medicinbold, Jordan

Medicinbold, Jordan

4 Anmeldelse(r) | Anmeld selv

OBS! - Nyt design fra fabrikanten, gør at der i en periode er forskellige modeller på lager

Medicinbolden åbner en verden af nye træningsøvelser.

En medicinbold kan bruges indenfor praktisk taget alle sportsgrene, samt til rehabilitering.

Dermed får du et suverænt træningsredskab, der forener muligheden for at lave øvelser, hvor styrke, volume og eksplosiv kraft bringes i spil.

Eksplosiv træning med en medicinbold er meget effektivt og let integrerbart i din træning.

Medicinbolden er lavet i gummi og kan hoppe. 

Forslag til øvelse:

Stå med front mod en væg (høj!) med fødderne i skulderbreddes afstand, hold bolden i begge hænder foran kroppen. Sænk dig ned i en squat, mens du holder ryggen ret og vægten på hælene. Stræk dig nu op igen, mens du strækker armene opefter og kaster bolden højt op på en væg foran dig. Grib bolden på vej ned og squat igen... (kan også laves uden kast, hvor du i stedet for at kaste bolden strækker armene lige op over hovedet)

Læs hele beskrivelsen
Fra 279,00 DKK

* Påkrævede felter

Fra 279,00 DKK

På lager - Levering indenfor 1-3 hverdage

Varenummer: 104-020000
  • 100% tilfredshed
    eller pengene tilbage
  • 90 dages returret
    let og enkelt returnering
  • 24 mdr. reklamationsret
    skulle uheldet være ude
  • Billig levering
    - eller afhentning

OBS! - Nyt design fra fabrikanten, gør at der i en periode er forskellige modeller på lager

Medicinbolden åbner en verden af nye træningsøvelser.

En medicinbold kan bruges indenfor praktisk taget alle sportsgrene, samt til rehabilitering.

Dermed får du et suverænt træningsredskab, der forener muligheden for at lave øvelser, hvor styrke, volume og eksplosiv kraft bringes i spil.

Eksplosiv træning med en medicinbold er meget effektivt og let integrerbart i din træning.

Medicinbolden er lavet i gummi og kan hoppe. 

Forslag til øvelse:

Stå med front mod en væg (høj!) med fødderne i skulderbreddes afstand, hold bolden i begge hænder foran kroppen. Sænk dig ned i en squat, mens du holder ryggen ret og vægten på hælene. Stræk dig nu op igen, mens du strækker armene opefter og kaster bolden højt op på en væg foran dig. Grib bolden på vej ned og squat igen... (kan også laves uden kast, hvor du i stedet for at kaste bolden strækker armene lige op over hovedet)



 

Kundens vurdering 4.8 af 5
4 Anmeldelser
Anmeld selv / Læs anmeldelser

Bedømmelse