Din indkøbskurv er tom.

Din Private Jordemoder Naja (Pakke)
Tilbud

Din Private Jordemoder Naja (Pakke)

0 anmeldelser - Anmeld selv

Jeg har sammensat en pakke med træningsudstyr, som er ideel til din graviditet, men du kan også have glæde af den under fødslen og i barselsperioden. Pakken består af en bold, en elastik og en tyk træningsmåtte. Du kan selv vælge den størrelse bold der passer til dig, den farve elastik du foretrækker (jeg vil dog anbefale den blå) og den farve træningsmåtte du ønsker.

Bolden

Bolden er god at bruge under din graviditetstræning. Under graviditeten kan den også være god at sidde på, som afveksling til at sidde på en almindelig stol. I slutningen af graviditeten er den ekstra god at sidde på, da den giver mulighed for at skabe ekstra god plads i dit bækken, så der skabes de bedste betingelser for at barnets hovedet kan trænge godt ned i bækkenet.


Under fødslen kan bolden være rigtig god at sidde på, da bevægelserne i sig selv kan have en smertelindrende effekt. Derudover kan bolden også bruges til at hvile hovedet og hænder på, ved at ligge på knæ på gulvet, hvilket er en rigtig god hvilestilling under fødslen.
I barselsperioden kan bolden igen bruge til genoptræning efter fødslen, men også være en sjov aktivitet med dit barn, f.eks. ved at lade barnet ligge på bolden på forskellige måde, mens du ruller bolden rundt i forskellige retninger. Det er med til at udvikle dit barns motorik.

Elastik

Under graviditeten kan elastikken være et rigtig godt redskab til at få styrket din krop, især med styrkende skulder- og rygøvelser, som du kan have stor glæde af under barselsperioden. Elastikken kan i princippet bruges til at styrke hele kroppen, det er kun fantasien der sætter grænsen. I barselsperioden kan du fortsætte din træning af skulder og ryg, da det er et område der især er belastet pga. amning og idet du bærer dit barn.

Måtte

Den tykke træningsmåtte er ideel for den gravide krop, som ofte har brug for et blødere underlag. Du kan derfor i højre grad holde til at ligge på måtten under forskellige trænings- og afspændingsøvelser. I Barselsperioden kan måtten også sagtens fungerer som lege- eller liggeunderlag til dig og din baby, når I tumler på gulvet.

Rigtig god træning, samt graviditet, fødsel og barsel!

Læs hele beskrivelsen

Fra 0,00 DKK

DKK

* Påkrævede felter

Fra 0,00 DKK

DKK

På lager - Levering indenfor 1-3 hverdage

Varenummer: PAK-003
  • Billig fragt- eller afhentning
  • Hurtig levering- eller afhentning
  • 24 mdr. reklamationsret- er uheldet ude
  • 100% tilfredshed- eller pengene retur

Beskrivelse

Jeg har sammensat en pakke med træningsudstyr, som er ideel til din graviditet, men du kan også have glæde af den under fødslen og i barselsperioden. Pakken består af en bold, en elastik og en tyk træningsmåtte. Du kan selv vælge den størrelse bold der passer til dig, den farve elastik du foretrækker (jeg vil dog anbefale den blå) og den farve træningsmåtte du ønsker.

Bolden

Bolden er god at bruge under din graviditetstræning. Under graviditeten kan den også være god at sidde på, som afveksling til at sidde på en almindelig stol. I slutningen af graviditeten er den ekstra god at sidde på, da den giver mulighed for at skabe ekstra god plads i dit bækken, så der skabes de bedste betingelser for at barnets hovedet kan trænge godt ned i bækkenet.


Under fødslen kan bolden være rigtig god at sidde på, da bevægelserne i sig selv kan have en smertelindrende effekt. Derudover kan bolden også bruges til at hvile hovedet og hænder på, ved at ligge på knæ på gulvet, hvilket er en rigtig god hvilestilling under fødslen.
I barselsperioden kan bolden igen bruge til genoptræning efter fødslen, men også være en sjov aktivitet med dit barn, f.eks. ved at lade barnet ligge på bolden på forskellige måde, mens du ruller bolden rundt i forskellige retninger. Det er med til at udvikle dit barns motorik.

Elastik

Under graviditeten kan elastikken være et rigtig godt redskab til at få styrket din krop, især med styrkende skulder- og rygøvelser, som du kan have stor glæde af under barselsperioden. Elastikken kan i princippet bruges til at styrke hele kroppen, det er kun fantasien der sætter grænsen. I barselsperioden kan du fortsætte din træning af skulder og ryg, da det er et område der især er belastet pga. amning og idet du bærer dit barn.

Måtte

Den tykke træningsmåtte er ideel for den gravide krop, som ofte har brug for et blødere underlag. Du kan derfor i højre grad holde til at ligge på måtten under forskellige trænings- og afspændingsøvelser. I Barselsperioden kan måtten også sagtens fungerer som lege- eller liggeunderlag til dig og din baby, når I tumler på gulvet.

Rigtig god træning, samt graviditet, fødsel og barsel!