Din indkøbskurv er tom.

Flad mave for altid

Flad mave for altid

0 anmeldelser - Anmeld selv

En flad mave er sundere for kroppen end en stor eller tyk mave. En flad mave giver god holdning og en stærk og udholdende ryg - når musklerne er trænet korrekt. Man får ikke en flad mave af at lave maveøvelser. Man får en flad mave af at træne musklerne omkring rygsøjlen rigtigt, funktionelt og med omtanke. Lær hvordan!!

Flad mave for altid

  • nye mave- og rygøvelser du aldrig har set før 
  • effektive mave og rygøvelser der fremmer den gode holdning 
  • lær at træne maven så du får resultat

Slanker mavetræning? 
Man kan ikke fjerne fedtet på maven ved at lave maveøvelser, men taljemålet kan reduceres væsentligt ved at lave korrekt mavetræning. Øvelserne her er en blanding af ryg- og maveøvelser, hvor alle kan være med, hvis man ikke har svære problemer med rygsøjlen. Du kan lave øvelserne som supplement til anden træning eller efter en rask gåtur eller et af de andre EFFEKT-programmer. 

Læs hele beskrivelse
199,00 DKK
På lager - 1-2 dages levering
Varenummer: 016-010-000-010
  • Billig fragteller afhentning i butik
  • Hurtig leveringeller afhentning i butik
  • 24 mdr. reklamationsretSkulle uheldet være ude
  • 100% tilfredshedEller pengene tilbage
Relaterede produkter

Beskrivelse

En flad mave er sundere for kroppen end en stor eller tyk mave. En flad mave giver god holdning og en stærk og udholdende ryg - når musklerne er trænet korrekt. Man får ikke en flad mave af at lave maveøvelser. Man får en flad mave af at træne musklerne omkring rygsøjlen rigtigt, funktionelt og med omtanke. Lær hvordan!!

Flad mave for altid

  • nye mave- og rygøvelser du aldrig har set før 
  • effektive mave og rygøvelser der fremmer den gode holdning 
  • lær at træne maven så du får resultat

Slanker mavetræning? 
Man kan ikke fjerne fedtet på maven ved at lave maveøvelser, men taljemålet kan reduceres væsentligt ved at lave korrekt mavetræning. Øvelserne her er en blanding af ryg- og maveøvelser, hvor alle kan være med, hvis man ikke har svære problemer med rygsøjlen. Du kan lave øvelserne som supplement til anden træning eller efter en rask gåtur eller et af de andre EFFEKT-programmer. 

Udgivet af Birgitte Nymann
Varighed (total) ca. 30 min.